از جمله نظریاتی که در زمینه پیشینه ی پیدایش علم وجود دارد این است

که در طی تاریخ بشریت آغاز معینی برای علم وجود نداشته است.

و قدمت آن به اندازه ی ادراک انسان می باشد.

و در طی تکامل بشریت آغاز آن به گنجایش انسان از اشیایی که درک کرده است، نسبت داده می شود.

 

انسان با مشاهده کردن پدیده های ادراک و علم به کیفیت زیربنایی آن توجه کرده

و این یعنی در اشیا ادراک شده وحدت را مشاهده می کند.

 

در معانی جدیدتر علم به نهادی اجتماعی اطلاق می شود

که افراد زیادی در آن تشریک مساعی کرده اند

و طی آن یک نسل ادامه دهنده ی فعالیت های نسل های قبلی هستند.

 

مدرک معادل

 

برای این کار وجود زبان نوشتاری، کتاب های بسیار

و به مرور ایجاد کتابخانه هایی که همه ی ارتباطات آن ها را تسهیل کند

و بدین ترتیب به نسل های جوان این اجازه را بدهد که از علم و دانش گذشتگان بهره مند شوند.

 

اگر سابقه ی علم و پزوهش را در طی تاریخ بررسی کنیم، می بینیم

که مبحث رشد و شکوفایی علمی دارای اهمیت فراوانی در زندگی بشریت می باشد.

 

به شکلی که در همه ی دوران ها و زمان ها باعث آگاهی و رفاه زندگی انسان ها شده

و مسیر زندگی را برای آن ها هموارتر و راحت تر کرده است.

 

اخذ مدرک معادل

با گذشت زمان و افزایش نیاز به استفاده از علم باعث شد تا آن ها دسته بندی شوند

و مراکز آموزشی به صورت حرفه ای ایجاد شوند.

دسته های آموزشی در سه دسته مقدماتی، متوسطه و عالی اجرایی می شود.

 

بعضی از افراد به دلایل مختلف موفق به طی مدارج تحصیلی نشده اند

و وارد بازار کار شده اند و دارای مهارت در کار تخصصی خود می باشند.

 

با توجه به اهمیت کسب مدرک در دنیای امروزی و نیاز به آن این افراد می توانند

بر اساس سوابق شغلی خود و تجارب و مهارت هایی که دارند اقدام به اخذ مدرک معادل نمایند.

این مدرک می تواند برای ارتقای شغلی، افزایش حقوق، تغییر شغل و خیلی جاهای دیگر به این افراد کمک شایانی کند.

     منبع: www.pad-kharazmi.com


padkharazmi مدرک ,کرده ,انسان ,افراد ,معادل ,دسته ,مدرک معادل ,بشریت آغاز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گالری شمیس مدرسه عشق بدنسازی دکتر دانلود کده مهتوب | فرخی a68as70 معرفی قرص سقط جنین مجله استایل شناسی آقایان